ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ

Φύσει μέν ἐστιν ἄνθρωπος ζῷον πολιτικόν. Ο άνθρωπος είναι από τη ...

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ...
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ...
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΖΩΗ...
ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

ΤΟ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ.

Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΝΟΗΜΩΝ ΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΑΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΚ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΠΟΤΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΣΗ.

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ  ΕΙΧΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΕΙΧΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΙΕΤΡΕΧΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΡΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΟΠΛΩΝ ΟΠΩΣ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑ ΟΝΤΑ (ΖΩΑ).
ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΚΡΥΟ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΤΛ).

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟΥ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝ Η ΤΡΟΦΗ Π.Χ. ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΖΩΟΥ.

ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ..
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΗΠΙΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΜΕΝΑΝ ΜΟΝΙΜΑ.

Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΔΩ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ.

ΒΕΒΑΙΑ ΕΥΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΡΟΔΙΝΑ ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΝ ΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

ΑΥΤΟΣ  Ο ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΠΟΛΙΣ.
ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΑΨΕ ΠΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥΣ.
ΥΠΗΡΧΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ..
Η ΛΥΣΗ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ. ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΖΩΟΥ ΠΑΡΑ ΣΕ ΝΟΗΜΟΝ ΟΝ - ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΟΥ.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝ-ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝ-ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ.

ΑΥΤΗ Η  ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ Ή ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ.
ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΘΩΑ ΟΣΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΒΑΣΗ ΕΝΣΤΙΚΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΙΚΙΣΕΙ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΓΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΣΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ.
ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΕ ΟΥΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΖΩΩΝ.
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΟΝ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΥΤΕ ΖΩΟΝ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΥΒΡΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΥΒΡΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΜΕ ΦΑΙΑ ΟΥΣΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ.

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΛΙΤΗ
ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΠΟ)ΛΙΤΗ - (ΟΠ)ΛΙΤΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΝΟΥ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΙΤΗ, ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΠΟΛΗ, ΝΑ ΣΥΝ-ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝ-ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΩΣ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ.

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. (ΠΟΛΙΤΗΣ - ΠΟΛΙΣ - ΠΟΛΙΤΕΙΑ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘ,ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Π.Χ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ ΠΡΩΤΟΣ Ή ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕΣ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ.
ΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΔΟΛΙΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ Ή ΑΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΣΥΓΚΡΟΤΟΝΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ, ΣΥΝ-ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝ-ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΣ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΑΡΑΞΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΕ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ.
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ. ΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ - ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΑ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ. ΟΛΑ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ, ΝΟΜΟΥΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥΣ.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ.
ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, ΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ, ΚΑΘΑΡΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ).

ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ.
ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΘΑ ΚΟΥΤΟΥΛΑΓΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΩΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ή ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΚ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΙΣΕ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥΣ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ, ΣΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΘΕΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΣΕ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕ  ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΘΟΝΟΥ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ, ΕΘΕΣΑΝ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΞΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ, ΤΟ "ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΑΥΤΟΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΑΝΔΡΕΙΑ" ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ -ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ, ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟΝ, ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ, ΔΟΥΛΟΥΣ, ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΙΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΓΙΟΥΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΞΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΠΟ)ΛΙΤΗ - (ΟΠ)ΛΙΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΥΒΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.

ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΥΠΗΚΟΟΣ ΔΟΥΛΟΣ.

Η ΜΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ -  ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΑΝΤΙΛΕΙΨΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙ ΕΧΘΡΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ - ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΑΚΟΥΟΣ ΥΠΗΚΟΟΣ ΕΝΟΣ ΜΟΝΑΡΧΗ Ή ΜΙΑΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ (ΠΟ)ΛΙΤΗ - (ΟΠ)ΛΙΤΗ, ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΚΑΙ ΩΣ ΥΠΗΚΟΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΑΦΗΣΕ ΣΕ ΥΒΡΙΔΙΑ (ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΝΟΥ, ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ) ΝΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΝΩΘΙ Σ΄ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΛΑΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΤΟΥ ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗ ΧΑΡΑΖΟΥΝ ΜΕ ΟΤΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΑΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΑ ΙΔΙΟΝ ΩΦΕΛΟΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΦΘΟΝΙΑ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΥΓΙΗΣ.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΝ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΣΗ.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΠΟΛΙΤΗΣ!
ΝΑ ΞΑΝΑΕΓΚΑΘΥΔΡΙΣΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ.
ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ...

ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ - ΠΟΛΙΤΗ.